Call-IT is reeds sinds 1986 gespecialiseerd in het verlenen van een breed pakket klantcontact diensten. Het bedrijf is actief vanuit drie locaties: Weert, Eindhoven en Oostende. In totaal werken er ongeveer 550 goed gekwalificeerde medewerkers bij dit bedrijf. De meeste mensen werken in de vestiging in Weert, maar doordat alle vestigingen onderling goed met elkaar verbonden zijn, ziet de klant het als één bedrijf.
Bedrijven zien dat klantcontact steeds complexer wordt en over steeds meer kanalen verloopt zoals, telefoon, e-mail, chat, web service en internet. En dat 7 dagen per week en 24 uur per dag. Call-IT heeft ruime ervaring op dit gebied.
De kernactiviteit van Call-IT is het managen van klantcontacten. "Ons bedrijf is gespecialiseerd in 'kennisintensieve' dienstverlening", zegt Jack Rijks (COO van Call-IT). "Daarom zijn voor ons bedrijf de mensen de belangrijkste factor". Call-IT streeft er naar om de ideale omgeving te creëren waar mensen centraal staan en zich voor 100% kunnen ontwikkelen. Net als bij Basketbal Academie Limburg. Ook passie hebben beide organisaties gemeen, passie voor de sport, passie voor het vak. "Passie is de energie die ons drijft", verklaart Jack Rijks. "En net als bij het basketbal zijn ook wij voortdurend bezig ons te verbeteren."
Henrico Gijzen, commerciële zaken bij Basketbal Academie Limburg, is blij dat Call-It zich heeft vastgelegd als tenuesponsor van BAL. "We rekenen op een productieve samenwerking".