Onze damessponsor, AT-Automation, zal vanaf vandaag een nieuw logo voeren. Reden genoeg om even nader kennis te maken met dit bedrijf.
Jullie zijn een industriële automatiseringspartner. Wat houdt dit eigenlijk in?
Als industriële automatiseringspartner zijn wij masters in het ontwerpen, implementeren en onderhouden van geavanceerde automatiseringsoplossingen voor industriële productieprocessen. Dit wil zeggen dat wij zorgdragen voor het aansturen van machines in fabrieken en het inzichtelijk maken van hun prestaties door middel van software.
Wat zijn jullie verwachtingen voor de toekomst na de lancering van het nieuwe logo?
Na een grondige herziening van onze merkstrategie, waarbij de identiteit, missie en waarden van AT-Automation opnieuw zijn vastgesteld, hebben we besloten tot een nieuw logo dat beter aansluit bij onze bedrijfsvisie. Met deze nieuwe visuele identiteit willen we duidelijk maken dat we klaar zijn voor de toekomst, volledig toegewijd aan verdere innovatie en de groei van zowel onze klanten als medewerkers. Deze groei wordt treffend weergegeven in onze nieuwe pay-off: “Master your growth”.
Hoe komt het dat jullie specifiek voor de dames hebben gekozen?
Talentontwikkeling is een kernwaarde bij BAL, wat overeenkomt met onze benadering van medewerkers. Voor ons was het niet de vraag of het heren of dames moesten zijn, maar hoe wij konden bijdragen aan het ontwikkelen van talent in het Weerterland. Hierbij bleek dat sponsoring van het damesteam hen de mogelijkheid bood om deel te nemen aan de Women’s Basketball League.
Als slot een mooie quote om mee te eindigen.
“De wereld verlangt naar winnaars. Winnen betekent niet dat je enkel overwinningen moet boeken; het betekent het maximale uit jezelf halen. Het gaat erom dat je dat extra stapje zet en verantwoordelijkheid neemt voor je resultaten. Dát is winnen!” - Ard Triepels, algemeen directeur.